PLA DOCENT
Taller Gamificació: jugant amb la publicitat i les relacions públiques Format docència H
Cada un dels tallers que comprenen l’assignatura Taller de Publicitat i Relacions Públiques responen total o parcialment a la filosofia declarada en la Memòria Verifica de la titulació:
- Comprendre els conceptes relacionats amb la teoria de la publicitat i la teoria de les relacions públiques.
- Identificar i emprar tècniques de publicitat i de relacions públiques per tal d’elaborar un projecte publicitari o de relacions públiques, així com fer la seva presentació (oral i escrita).
- Realitzar una demostració de planificació de mitjans publicitaris.
- Realitzar treballs d’aprofundiment i síntesi a partir de la cerca de fonts bibliogràfiques fonamentals relacionades amb la publicitat i les relaciones públiques.
Matèria M6. Tècniques i Procediments de la Comunicació
Docent del taller  Dr. J. L. Gonzalo Iglesia Coneixements
previs recomanats
--- Torn Únic
Descripció general del taller

Sabies que una de cada set persones del món (uns mil milions) dediquen un mínim d'una hora al dia a jugar amb videojocs o aplicacions mòbil? I que un 53% d'aquests jugadors tenen entre 18 i 49 anys? I que el 42% són dones? En aquest context la gamificació (o ludificació) s'ha consolidat com a concepte clau en el món de les organitzacions, gràcies sobretot a les noves tecnologies. La idea és aplicar els elements i mecàniques propis del món dels jocs a qualsevol altre àmbit de la vida. D'aquesta manera s'obren múltiples oportunitats en àmbits com l'educació, la gestió de personal, la salut o l'esport... us imagineu les possibilitats si ho utilitzem a la publicitat i les relacions públiques? Les mecàniques de joc es poden convertir en eines eficients per la fidelització de clients, la implicació de públics o, fins i tot, la creació de valor al voltant de la nostra marca. En aquest taller els estudiants podran conèixer i identificar els principis bàsics dels processos de gamificació.

Idioma Català, castellà. Tipus OB
Requisits tècnics    A l'aula: ordinador, projector, internet.
A aportar per l'estudiant: smartphones.
Format INTENSIU (gener)

 

Data de creació: 26/01/2015
Data darrera actualització i seguiment: 05/05/2016
Data d'aprovació per la Comissió Executiva: 09/05/2016