Bibliografia bàsica: BAUMAN, Z. Vida de consumo. Buenos Aires: Fondo de Cultura Económica de Argentina, 2007.
BENTZ, B. Relevance Raises Response: How to Engage and Acquire with Mobile Marketing. Nova York: Paperback, 2016. BOULTON, J. 100 ideas that changed the WEB. Londres: Laurence King Publishing, 2014. COLLINS, T. 100 ways to creat a great AD. Manchester: Laurence King, 2014. DANS, E. Todo va a cambiar. Bilbao: Deusto, 2010. GIL, V. i ROMERO, F. Crossumer. Claves para entender al consumidor español de nueva generación. Barcelona: Gestión 2000, 2008. LAFLEY, A. G. i CHARAN, R. The game-changer: how you can drive revenue and profit growth with innovation. New York: Crown Business, 2008. O’REILLY, T. What is Web 2.0. 2004. [en línia], 2004. [Consulta: 04.05.2016]. Disponible a: <http://www.oreilly.com/pub/a/web2/archive/what-is-web-20.html>. SÁENZ DE VICUÑA ACÍN, J.M. El plan de marketing en la pràctica. Madrid: Ed. ESIC, 2011.
STEVE, K. Don’t make me think ‘revisited’. Nova York: New Riders, 2014. TAPSCOTT, D. I WILLIAMS, A. Wikinomics. How Mass Collaboration changes everything. Portfolio Hardcover: New York.: Portfolio, 2006.
Bibliografia específica: AERCO y TERRITORIO CREATIVO. La función del Community Manager. Como las empresas están organizándose para crear y hacer crecer sus comunidades. 2009. BERNARDO, NUNO. The producer's guide to transmedia. London: Be Active Books, 2011. CLAY, SHIRKY. Here comes everybody. Londres: Penguin Books, 2008. CORTES, M. i PRIEGO, C. “El nuevo marketing y la figura del “Community manager”. Revista Harvard Deusto Marketing y Ventas, 2010, núm. 96, p. 16-24. DE WILLIAMS, ELIZA. La nueva publicidad: las mejores campañas en la era de Internet. Barcelona: Gustavo Gili, 2010. GABRIEL I EROLES, J.L. Internet Marketing 2.0. Barcelona: Ed. Reverte, 2010.
GODIN, S. ¿Qué piensas hacer con ese pato? Madrid: Anaya Multimedia, 2014.
HOLIDAY, R. Growth Hacker Marketing. El Futuro del Social Media y la Publicidad. Madrid: Anaya Multimedia., 2014.
JENKINS, HENRY. Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York: NYU Press, 2006. JENKINS, HENRY. Fans, Bloggers and Gamers: Explorin participatory Culture. New York: NYU Press, 2006.
MANGOLD, B. Learning Google Adwords and Google Analytics. Nova York: Loves Data, 2015.
MORENO MOLINA, M. El gran libro del Community Manager. Barcelona: Gestión 2000, 2014.
NORMAN, D. The Design of Everyday Things. New York: Basic Books, London: MIT Press, 2013.
SAVAR, AVI. Content to Commerce: Engaging Consumers Across Paid, Owned and Earned Channels. New Jersey: Wiley, 2013.
SCOLARI, C.A. Narrativa Transmedia: Cuando todos los medios cuentan. Bilbao: Deusto, 2012.
STEVE, K. Haz fácil lo imposible. Nova York: New Riders, 2010.
Ebooks: BALTER, DAVID. The word of mouth manual. COOK, TREVOR i HOPKINS, LEE. Social media: your organisation and web 2.0. MCGUINNESS, MARK. Time management for creative people. MASTERS OF MARKETING MEERMAN SCOTT, DAVID. The new rules of viral marketing. SOCIAL WEB ANALYTICS SOLIS, BRIAN. The essencial guide of social media.
Llocs web d'interès: El blog de Eduardo Prádanos [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://eduardopradanos.com/>. El blog de Enrique Dans [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://www.enriquedans.com/>. El Blog de Juan Merodio [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://www.juanmerodio.com/>. Facebook Insights [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <https://www.facebook.com/help/search/?q=insights>.
Google Design [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <https://design.google.com/>. Guía para negocios oficial de Twitter [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://business.twitter.com/twitter101/>.
Growth hackers [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://growthhackers.com/>.
Hipertextual [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://hipertextual.com/>. Innovación Audiovisual [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible en: <http://innovacionaudiovisual.com/>. Mashable [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://mashable.com>. Make Use Of [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://www.makeuseof.com/tag/ted-talks-social-media/>. Techcrunch [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://techcrunch.com/>.
Think with Google [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <https://www.thinkwithgoogle.com/topics/create-better-mobile-user-experience.html>. Trecebits [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://www.trecebits.com/>.
Usability Geek [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://usabilitygeek.com/>.
UX Pin [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <https://www.uxpin.com/knowledge.html>.
Web Design Inspiration [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://www.webdesign-inspiration.com/>.
wwwhat’s new [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://wwwhatsnew.com/>.
Xataka [en línia]. [Consulta: 23.05.2016]. Disponible a: <http://www.xataka.com/>.
|