Pàgina 2 de 2
Temari | |||||||||
Bloc 1 | Títol: Contextualització Teòrica | ||||||||
Tema 1. Gamificació: definició i conceptes clau. Tema 2. Jocs i jugadors. Tema 3. Aplicacions de la gamificació. L'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. |
|||||||||
Bloc 2 | Títol: Activitats Pràctiques | ||||||||
Els tallers tenen un caràcter eminentment pràctic. |
Competències associades | |||||||||
C1 | Compromís ètic. | ||||||||
C2 | Capacitat d’aprenentatge i responsabilitat. | ||||||||
C3 | Treball en equip. | ||||||||
C4 | Capacitat creativa i emprenedora. | ||||||||
C6 | Coneixement teòric i pràctic de la publicitat i les RRPP així com dels seus processos i estructures organitzatives. | ||||||||
C7 | Coneixement del disseny i desenvolupament d’estratègies i aplicació de les polítiques de comunicació persuasiva a les institucions i empreses públiques i privades. | ||||||||
C12 | Coneixement de la gestió de les àrees funcionals de la comunicació. | ||||||||
C13 | Capacitat i habilitat per exercir com a professionals encarregats de l’atenció al client de publicitat i RRPP. |
Resum total d'activitats formatives | |||||||||||
Hores | |||||||||||
Tipologia | Total | Presencial | No presencial | Crèdits ECTS | |||||||
A) Teoria | 50 | 18 | 32 | 2 | |||||||
B) Teòric-pràctic | |||||||||||
C) Treball tutelat | |||||||||||
D) Treball autònom | |||||||||||
Total |
Aquesta informació del Pla Docent és una versió reduïda del document publicat a la intranet de l’ESRP que està en disposició de tot l’alumnat. |
- << Anterior
- Següent